نوبت دهی

20

 

در سال های اخیر به دو علت عمده شاهد وقوع فراوان تر شکستگی های لگن هستیم. یکی بالا رفتن متوسط سن افراد که موجب پوکی استخوان و بدنبال آن شکستگی لگن بر اثر زمین خوردن ایجاد میشود و دیگری افرایش تصادفات رانندگی که میتواند موجب ضربه شدید به لگن و بدنبال آن بروز انواع دررفتگی ها و شکستگی های حفره لگن و استابولوم شود.

آیا بدنبال یافتن بهترین دکتر لگن در ایران هستید. با ما باشید. شما را راهنمایی میکنیم

درمان این شکستگی ها در غالب موارد نیاز به عمل جراحی دارد. با این حال در بسیاری از موارد شاهد آن هستیم که به علت عدم دسترسی به مهارت های لازم، منابع انسانی و تجهیزات لازم بری جراحی، درمان این بیماران با مدت کوتاهی کشش استخوانی صورت میگیرد.

این درمان در غالب موارد میتواند منتهی به بد جوش خوردن شکستگی مفصل لگن و بدنبال آن بروز آرتروز و ساییدگی مفصل ران و درد لگن شود.

دکتر مهرداد منصوری جراح ارتوپد و فوق تخصص لگن و مفصل ران با سه دهه سابقه جراحی ارتوپدی و انجام هزاران جراحی تعویض مفصل ران و دیگر جراحی های لگن تحصیلات خود را در دانشگاه تهران و زیر نظر برجسته ترین اساتید ارتوپدی طی کرده و دوره های فوق تخصصی را در اروپا و امریکا تحت نظر اساتید شناخته شده در سطح جهان طی کرده است.

تحت نظر ایشان میتوانید مطمئن باشید که بهترین مراقبت ها و بهترین تکنیک های جراحی را دریافت خواهید کرد.

دکتر مهرداد منصوری با طی دوره های تکمیلی تخصصی در جااندازی و درمان شکستگی های مشکل لگن و استابولوم و کسب تجربه و مهارت های لازم در این زمینه میتواند این شکستگی ها را به نحوی جااندازی و جراحی کند که نه تنها نیازی به استراحت طولانی مدت بیمار در بستر نباشد بلکه احتمال بروز ساییدگی مفصلی به حداقل رسیده و کارکرد مفصل ران و لگن تا بالاترین حد ممکن حفظ شود.

جایی که به شما میگویند شکستگی لگن شما آنقدر شدید است که قابل عمل نیست کار ما تازه شروع میشود.

نمونه جراحی شکستگی های لگن

اطلاعات تماس با مطب دکتر مهرداد منصوری را از اینجا دریافت کنید